Monday, June 21, 2010

CR vs LP

salam semua

aku ni tengah takde keje sgt skrg.tggu nak tidor je ni. aku igt aku tengah panas pasal nak tulis blog,aku pun karang la sikit2 ni.

aku ngn bebudak ofis aku ada main fifa fantasy world cup 2010 mcdonalds.tadi percaturan aku dah nak tukar la captain first eleven aku dari podolski kepada ronaldo.hati rasa tak sedap lak sebb ronaldo turun dengan tanggungjawab captain bagi portugal. bak kate member aku, kalau ronaldo captain, dia susah nak perform.

so aku tak jadi la nak jd kan ronaldo sebagai captain fantasy aku tu. aku kekalkan la podolski tu. aku duk saje ni aku tengok la point yang aku dapt untuk round 2 ni. terkejut aku tengok ronaldo dapat 19 point berbanding dengan podolski hanya dapat 7 sahaja. tapi nak wat cemana. benda dah lepas. nak nyesal pun benda tu hanya game aje. nama dah fantasy. setakat ni aku tengok point aku untuk round 2 hanya 80 point sahaja.kalau la aku letak ronaldo captain, point aku akan jadi 92 point. rugi la aku...

best jugak la main benda tu. boleh jugak kenal2 player yang tak pernah dengar nama sebelumni. spe2 nak join game ni boleh la click link ni.

http://en.mcdonalds.fantasy.fifa.com/

so aku rasa lah kempunan dekat tingkah laku aku dalam mengatur player fantasy aku tu. tapi takpe, round 3 yang akan mula esok akan aku caturkan fantasy aku tu kaw2 nye

ok sekian la.

selamat mlm

check it out...

No comments:

Post a Comment