Friday, June 25, 2010

E-Cigarete


salam

aku baru tahu je ni. orang kate dah ramai orang tahu dan guna. mula2 tahu aku terkejut jugak. ada jugak benda mcmni. rokok elektronik. logik ke kalau ada. tapi aku dah beli dan try guna dah. status halal ke tak aku tak tahu la. rokok yang aku hisap pun takde tanda halal pun. rokok elektronik ni dapat jimatkan kos merokok la. ia juga dapat kurangkan second smoker la. dia berfungsi mcm paip la.

aku dah guna 2 hari dah. ok je rasa. dapat la kurangkan rokok yang aku hisap lebih kurang 5-8 batang sehari. kalau ada lepak2 tengok bola di musim world cup ni, 10-15 batang sehari jugak la aku habiskan. kalau ikut kan kos yang dilibatkan, dalam rm5-rm6 jugak la sehari untuk rokok aje.

aku beli e-rokok ni dari member aku. aku rasa dia dapat jimat la. lagi satu harapan besar aku, agar e-rokok ni dapat membantu perokok brenti rokok.

okay la kiranye produk ini. aku ni bukannye niaga, kalau ada orang nak,aku boleh tolong belikan dari member aku. harga tu nanti nak beli dia akan bgth la.

okay. check it out

salam






























set mengandungi rokok elektronik, charger dan satu set puntung (10 puntung)

No comments:

Post a Comment