Sunday, June 20, 2010

first shoot gambar tunang

ari minggu aku g kat anak buah aku bertunang.aku bawak la kamera d3000 aku yang tak seberapa tu.sampai je majlis dah mula.aku teringin nak amik gambar majlis tu.ada la brother sorang tu.dia ditempah oleh anakbuah aku sebagai jurufoto.dia memang power la.dan bertahun2 dah buat keje tu.malu jugak aku nak join dia sbb aku ni ilmu pun baru sikit je.nasib baik dia bagi aku amik gambar sekali ngan dia.aku tumpang2 je la.

ada la beberapa post yang menarik aku dapat.nak compare ngn bro tu amik, jauh sgt la.lgpun dia yang konker sume post.dia bagi aku mencelah pun aku dah syukur.

selamat bertuang la untuk anak buah aku.

salam.........

check it out.

beberapa keping gambar menarik bagi aku









ni gambar anak buahku yang cantik dan cute.comelll ain.......










gaya ala model.thanks sudi bergaya kat uncle














ceria di hari bahagia















hisyam yang handsome. bertuah ain dapat hisyam














post nakal dan seksi.hahahahaha














ayu.........














senyuman tak lekang

apapun selamat bertunang ain dan syam

No comments:

Post a Comment